21 Temmuz 2016 Perşembe

Yoğurtlu Birşey !





Bugün günlerden cuma ! Daha pazara 2 gün olduğunu farkettiğim zaman içimde küçük bir burulma olmadı değil. Bende işe başlamadan önce kafamı biraz dağıtmak istedim. Bugün işteyken akşam yediğim yoğurtlu bir atıştırmalık tarifi vereceğim. Yoğurdu çok sevdiğim için içine herşeyi katıp yiyorum. Ama bu biraz farklı bir tarif.


Malzemeler;

6 yemek kaşığı yoğurt
2 tatlı kaşığı chia
1 çay kaşığı pudra şekeri/vanilya özü/bal/pekmez(tatlandırmak için)
Granola
İstediğiniz bir meyve ve kuruyemişler



İlk olarak yoğurtla pudra şekerini iyice bir çırpıyorum ki yoğurdum tatlansın. Daha sonra içine chiaları atıyorum.Bunu ben geceden hazırladığım için sabaha kadar yoğurdum sulanmasın diye chia koyuyorum o yoğurdun sulanmasını engelliyor hemde besin değeri olarak önemli.



İkinci işlem olarak istediğim meyveyi yoğurda koyup eziyorum tam ezilmesini istemiyorum arada büüyk meyve parçalarından hoşlanıyorum.

Granolamı katıp yoğurtla karıştırıyorum. (Granola tarifim için tık tık )

En son olarak yoğurdun üstünü granola ile kaplıyorum ve istediğim kuru meyvelerle kuruyemişleri en üstüne koyuyorum.


üstten görünüşü bu şekilde. Ben biraz evde yaptığım fıstık ezmesinden de koymuştum.( Fıstık ezmesi tarifim için tık tık ). Kısacası istediğiniz gibi süslemek sizin damak zevkinize kalmış :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder