3 Temmuz 2016 Pazar

Watkins Glen State Park


Merhabaaa :)

Ben New York'tan sonra gezmek için tura katıldım. İlk yurt dışı deneyimim olduğu için tur olmadan gezmeye çekinmiştim. Bir daha ki gezişimde kesinlikle kendim gezerim !

Turumuzun duraklarından bir tanesi de Watkins Glen State Parktı :) Burasını ayrıca yazmak istedim çünkü burada başımıza bir sürü şey gelmişti. Turumuzda biz hariç herkes çinliydi ve çoğu ingilizce konuşmasını bilmiyordu. Tur şirketi sahibi de çinli olduğu için bizi gezdiren ve anlatan rehber de çinliydi. Onlar kendi aralarında çince konuşuyorlar bize bir şey anlatacağı zaman ingilizce anlatıyordu. Açıkçası bu gezi de çinlilerden bıktım antipatim oluştu onlara karşı. Turda yemek arasında sürekli çin restoranlarında duruyorduk bıkmıştım artık pis kokudan. Bu konudan bahsedince biraz fazla tepki veriyorum artık ne kadar bıktıysam :D

Neyse geldik Watkins Glen durağına rehberimiz ayağını kırmış :D Burası da çok engebeli yol olunca bize katılamadı ve parkın çıkışında bizi bekleyeceğini söyledi. Biz başladık bu uçurumlu şelaleli ormanda yürümeye. Yürü yürü bitmiyor hava karardı ve grup olarak kaybolduk. Herkes panik halinde hiç ışık yok telefonlar çekmiyor ve her yer ıslak ve uçurum. Çıkmaz yola geldik. Delinin bir tanesi çıktı 'buradan kurtulmamız için bu uçurumun ucundan tutunarak geçmemiz gerekiyor' dedi herkes panik yaptı tabi. Ben normalde böyle şeylerden çok korkarım ama o küçük çinlilerin kendi aralarında panik yapmalarından etrafa koşuşturmalarından çok eğlendim :D Neyse sonra bunlardan bir tanesi bi tepeye doğru çıktı telefonu çekti tur rehberini aradı. Bizim ki sakat ayağıyla topallaya topallaya geldi uzaktan bize bağırdı :D Bizimkiler bunu görünce havaya uçtu filan neyse ki kurtulduk !

Ne yazık ki burasının doğal güzelliğinden çok burada ki bu olayı hatırlıyorum. Olsun bu da böyle komik bir anıydı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder