6 Ağustos 2017 Pazar

Dizi Önerisi : The Bold Type


Eskiden her akşam saatlerce dizi izleyen Melis uzun zaman sonra ilk defa yeni bir diziye başladı ! Çok sevdiğim ve yazmayı istediğim bir kaç dizi daha var ( Misfits, Girlboss, Sense8 gibi ) ama şuan uzun zamandır beklediğim dizinin yayınlandığını görünce 1.bölümünü izler izlemez yazmak istedim :)

Bu sefer ki dizimizin adı The Bold Type. Amerika da çekilen, dram ve komedi olan, hepimizin hayali olan bir iş ortamında çalışan 3 kızı konu alan bir dizi. Bu tarz diziler benim dikkatimi her zaman çok fazla çekiyor.

Nedense güzel kıyafetlerin, alışverişin, ilişkilerin olduğu diziler beni hep içine çekmiştir. Sex and the city herhalde hayatım boyunca en fav. dizim olarak benim kalbimde yer alacak. Onu andıran her dizi beni etkiliyor sanırım.


Dizinin konusuna gelecek olursak Scarlet isminde kadın egemen bir dergide çalışan isimleri Jane, Kat ve Sutton olan 3 kadının hikayesini konu alıyor.  Jane ilk bölümde görüldüğü gibi asistanlıktan yazarlığa yeni terfisini almış, Kat sosyal medya uzmanı ve Sutton ise yönetim kurulu üyesinin gizli sevgilisi olan asistan kızımız. 

Jane Sloan




Asistanlıktan yazarlığa yeni yükselen kızımız Jane. İlk bölümden çok kısa kesitlerle anlayabildiğim kadarıyla Jane ; annesi o çok küçükken ölmüş, erkek kardeşleriyle büyümüş, doğum gününde bir tren istasyonunda eski sevgilisi tarafından terkedilmiş ve hala onu unutamamıştır.


Sutton Brady


Sutton ilk bölümde hakkında çok yer verilmeyen kişilerden. Gördüğüm kadarıyla asistanlıktan yeterince bunalmış, yükselmeyi bekleyen ve yönetim kurulunun gizli kalmak zorunda olan gizli kız arkadaşı. İlerleyen bölümlerde daha çok bilgi sahibi oluruz diye düşünüyorum.



Kat Edison


Dizimizin melez görünümlü kıvırcık esmer kızı. Bu tarz kişiler dizilerde her zaman aykırı diğerlerine göre biraz daha farklı tiplemeler olarak karşımıza çıkıyor. Kat te tam olarak öyle. Scarlet'in aykırı sosyal medya uzmanı ! 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder