3 Temmuz 2016 Pazar

Niagara Falls - 1000 Islands


Merhaba arkadaşlar :)

Turumuzun diğer duraklarından bir taneside 1000 Island's tı. Burasını ben çok beğenmiştim. Minnoş minnoş bir sürü adacık dolu her yer. Bu bölge hem amerika hem de kanada sınırları içerisinde yer almaktaymış.  Adaları gezmesi 1 saat 2 saat ve 3 saatlik bot turlarıyla oluyordu. Yanlış hatırlamıyorsam 3 saatlik ada turu için vize gerekiyordu.

Botumuzla tura başladık, adaların aralarından geçiyoruz. İnsana gerçekten huzur veren bir görüntü var burada. Bazı adaların üstüne birer tane evler bile var ! Bu bölgenin turistik mekanlarından bir tanesi de Hearts adası ve üstünde ki Boldt kalesi.



Bu da böyle her yer ufak tefek adaların olduğu tatlış bir turdu :) Sırada Niagara Falls var.

Niagara dünya da ters akan tek şelaleymiş. Burada sular taşlara çarparak geri gelirmiş.Buraya gezmeye gitmeden önce kesinlikte bir tane terlik ve yedek kıyafet götürmenizi öneririm. Bana kimse bunu söylememişti ve sırılsıklam olmuştum turdan sonra saatlerce güneşte oturdum ve kurumayı bekledim :D Ama herşeye rağmen inanılmaz eğlenceli olan bir turdu. Bot turunda suların altından geçerken herkesin çığlıkları koşuşturmaları herşey çok eğlenceliydi. Bot sizi bırakıyor ve sonrasında siz kendiniz dolaşıyorsunuz. Ben şelalenin tepesine çıkan merdivenlerin ucuna kadar çıkabildim neredeyse. Yukarıdan o kadar hızlı bir şekilde su akıyor ki dengenizi kaybedip düşmeniz çok olası. Zaten sırılsıklam olmuştum daha fazla olmayım diye yarısından baktım bende.










Kesinlikle görülmeye değer bir manzaraydı. İmkanım olursa eğer bir gün tekrardan gideceğime eminim.
Hoşçakal Niagara !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder