12 Temmuz 2017 Çarşamba

Tavuklu Bir Can Sıkıntısı



Bu aralar işsiz sürekli evde olan ve diyet yapan birisi olarak gün içinde yaptığım tek düzenli şey öğün listemi uygulamak. Yaklaşık 6 haftadır diyet serüveninde olduğum için açıkçası yemek hazırlamaktan ve aynı şeyleri yemekten haliyle sıkıldım. O yüzden yemeklerimi değişik şekilde tüketmeye çalışıyorum.

Arkadaşlarım yaptığı yemekleri çok severken babam yaptığım yemeklerden hiç hoşlanmıyor 😄 . Annem 10 günlük bir tura çıktığı için babannemi eve çağırmak benim ve babamın yemek düzeni için mükemmel bir plandı.
Bence ben değişik soslu ve genelde yağı ve tuzu kullanmadığım yemekler yaptığım için babamın hoşlanmadığını düşünüyorum. Yoksa gerçekten çok lezzetliler 💓


Yaptığım yemek belki de bloglara konu edilecek bir yemek değil ama zaten ben de yazı yazmak istediğim için yazıyorum.



Yemeğin adı Tavuk Wrap :)

Göğüs etini soteliyouz, yeşil biber,kırmızı biber, mısır ve mantarı hep birlikte yağsız teflon tavada pişiriyoruz. Ben hepsini birlikte atıyorum. Suyu çekildikten sonra sebze miktarına göre süt koyuyorum. Baharat olarak köri ve kekik. Aynen bu şekilde içinde ne yağ ne tuz olan bir yemek kendi suyuyla ve sütle yumuşacık pişiyor.

Lavaşımı kendim yapıyorum.

2 yemek kaşığı yulaf ezmesi
2 yemek kaşığı yoğurt
1 yumurta
1 çay kaşığı kabartma tozu
Karşımı hazırladıktan sonra az yağlı tavada alt üst yaptım mı o da hazır :)

Sonrası malum tavukları ev yağımı lavaşın arasına koyup tüketiyoruz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder