27 Haziran 2017 Salı

🐶 Herkül 🐶


Az önce blogumu incelerken Herkül geldi yanıma oturdu gözlerimin içine baktı ' her şeyi yazıyorsun beni neden yazmıyorsun Melis' der gibi bakıyordu adeta 😅


10 Ekim 2011 yılında doğan köpeğim 4 aylık iken bana geldi. Daha doğrusu ben ona gittim. Her zaman köpeklere olan ayrı bir düşkünlüğüm vardı ailemden gelen ama eve bir türlü alamazdım babam pek istemezdi. O yıl ne oldu bilmiyorum ama babamın o kararını yıktık ve onayı ondan aldık. Sanıyorum hemen eve köpekle geleceğimi o da beklemiyordu :) 

Gidip satın almak yerine sahiplendirme fikri bana her zaman daha mantıklı gelmiştir. Yani içsel olarak açıkçası daha huzur verici ihtiyacı olan birine yardım etmek gibi. Herkül e internette denk geldim o zamanlar tek elimle havaya kaldırırdım şimdiler de 10 kilo kadar çekiyor 😅

Herkül barınakta eziyet görmüş bir köpekti. Karşılıklı birbirlerine atarken yere düşmüş ve vücudu çatlamış.  Hayvanseverler Herkül e geçici annelik yapıp sahiplendirecek yuva ararlarken ben denk geldim bu ilana ve 2 gün içinde de eve getirdiler Herkül ü. Sahiplendiren kadın ile hala iletişim halindeyizdir. Güvenli bir yere mi sahiplendirildi kontrol etmek istiyorlar haklı olarak.

Herkül bana ilk geldiğinde yürüyemiyordu bile doğru düzgün sadece şırıngayla besleyebiliyordum. Gece tuvaleti geldiğinde kucağımla götürüyordum o kadar hasta ve bitkin bir haldeydi. Çok hareket edince nefessiz kalıyordu hala daha öyle. Uzun süren yürüyüşlerin sonunda kucağımda getiriyorum eve onu. Fazla parfüm ve sigara dumanı da tıkıyor beyfendiyi 💓

Herkese gidip barınaktan alın demeyeceğim çünkü inanılmaz fedakarlık isteyen bir konu bu. Ben haftalarca doğru düzgün uyumadığımı biliyorum. Uzun bir tedaviden sonra Herkül toparladı ve sonrasında ailemizin huzuru oldu. Herkes söyler bakışlarında bir masumluk olduğunu. Sanırım sokak köpeği olunca böyle oluyorlar. Gerçekten insan gibi bahsediyorum onu anlatırken herkese. İnanılmaz terbiyeli bir köpek :) Daha bir gün olsun yaramazlık yapmamıştır üzmemiştir kimseyi. Sanki minnet borcu varmış gibi çekingen ve masum. Hayatımda o varsa yanımda konuşacak insana bile ihtiyaç duymuyorum öyle arkadaş öyle aile Herkül benim için. Ömrümden ömrümü verebilirim ona daha çok yanımda olması için.

Neyse ne zaman böyle onu anlatsam duygulanırım ve ağlarım 😢

Uzun lafın kısası sahiplenin ve merhamet gösterin.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder