31 Temmuz 2017 Pazartesi

İzmir de Üç Gün Batımı..

Değişikliğin her zaman iyi hissettirdiğinden bahsetmiştim. Gerçekten de öyle oldu. Eskiden İzmir’den dönünce herkes İzmir’i sevdin mi ? diye sorardı. Ben her zaman hayır derdim. İnsan içinde yaşıyorken anlamıyormuş. Kışın değil ama yazın İzmir’i çok sevmişim ben J  

Sabah en güzel denize girip akşam evinize erken bir saatte dönebileceğiniz rahatlığı her şehirde kolay kolay bulamazsınız J 

Kendi kendime verdiğim sözleri tutmaya başladım. 
Kordonda yürüyüş, karşıyakada gün batımı…

Kendime daha verdiğim tonlarca sözüm var. Hepsini tutmaya yetecek kadar gücüm yok şimdilerde sadece. Ama yavaş yavaş topluyorum J

İzmir’deyken çok fazla gezip ama İzmir hakkında hiç yazmadığımı farkettim. Ben genel olarak böyle yapıyorum nedense yaşadığım yeri değil gezdiğim yeri yazmak önceliğim oluyor hep. Kendime verdiğim ikinci sözüm de Bursa’yı yazmak. Bundan sonra attığım her adımı dışarıdan bir gözmüş gibi atıp Bursa’ya da yer vereceğim sayfamda J


Bu sefer İzmir benim için tatilci turist modunda geçti J  İlk olarak eski iş yerime bir arkadaş ziyareti yaptım.  Arkadaşlarımı çok özlemişim gerçekten, ama gittiğim de gördüğüm tek şey insanların yılmışlığıydı. Herkesten duyduğum tek şey ise tatilin bana çok iyi geldiği gerçeği J

 İş çıkışı klasik cumartesi olarak tabiki de Alsancak’a gittik J Burada çok sevdiğim bir mekan vardı. İzmir’e ilk geldiğim zamanlar şansa boş denk gelip otururduk hep, sonrasında mekanı boş bulmak imkansızdı. Çok uzun zaman sonra tekrar oraya oturdum. Mekanın adı Kovan bu arada.  Güzel anılarımı hatırlattı bana. Teşekkürler Kovan !

 Mevsimlerden yaz ve siz İzmir’deyseniz bir diğer klasiğimizde denize gitmek oluyor J Ben Foça’ya çok sık gidip kalsam da Foça’da hiç denize girmediğimi farkettim. Bu sefer de Aliağa’ya yakınlığı yüzünden orayı değerlendirmek istedik ve gerçekten kocaman bir ‘iyi ki! ‘ yi haketti.  Yeni Foça’dan Eski Foça’ya giderken gerçekten inanılmaz bir manzara karşılıyor ilk olarak.



Gerçekten denizin bu güzelliği beni kendimden aldı. Biz arabayla bu yoldan geçerken gözümüze kestirdiğimiz bir koya indik. Benim gibi yüksekten korkan birisi için bu bayırdan aşağı inmek ve çıkmak zorlayıcı olsa da sonunda haketti.





Foça sanırım en sevdiğim deniz lokasyonlarından birisi oldu bu günden sonra J


Foça hakkında 3 küçük not düşmek istiyorum ;

1.       Küçükdeniz Pansiyona gidin, kalın. ( Meltem Hanım💓 )



2.       Miço Cafe-Bar da oturun, yiyin, için.

3.       İnsanların önünde saatlerce sıra beklediği dondurmacı da bekle-meyin !





3 günün sonunda misyonumu tamamlayıp geri dönüyorum bu sefer İzmir’den. 

Anılarımı hatırladım ve hatıralarımı arttırdım.

Yakın zamanda tekrar görüşeceğiz.

Hoşça-kal.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder