23 Temmuz 2017 Pazar

İlk Sözüm Sana Deniz





Biraz denizin insana verdiği huzurdan bahsedelim mi ?


Ben 2 yıl İzmir de sahile 1 dakika yürüme mesafesinde yaşadım. Şimdi fark ediyorum denize o kadar az bakmışım ki… Karşıyaka da gün batımını o kadar az izlemişim ki.. Bunların pişmanlığını yaşayacağımı hiç düşünmezdim. Kaybettiğinde anlıyorsun değerini herşeyin her zaman olduğu gibi.







Simitimi alıp daha çok gitseymişim sahile kahvaltıya, sandalyemi sırtlayıp daha çok içseymişim şarabımı. Oradayken bunları sık yaptığımı düşünürdüm ama şimdi farkediyorum aslında hiç denecek kadar az yaşadığımı.


Bunların hepsini bugün denize bakınca farkettim. Melis’e bir söz daha verdim bugün. Kaybetmeden anlayacağım hayatımda ki herşeyin değerini.

İlk sözüm sana deniz.


İzmir’de bir gün batımı ne hoş olur salınarak İzmir’de bir gün batımı, kordonda dolaşarak Oynaşır körfezde mavi dalgalar Süzülür üstünde özgür martılar, ah



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder