28 Temmuz 2017 Cuma

İzmir 'e Yolculuk

Yola çıkmak herzaman huzur verir mi ?

Evime gidiyorum bugün İzmir e. Özledim mi ? Şehir değilde yaşanılanlar ve paylaşılmalar özleniyor en çok. Yaşadıklarımı daha iyi hatırlamaya, paylaştıklarımı daha çok arttırmaya gidiyorum bu sefer.

Değişiklik her zaman iyi gelir bana. Mekan değişikliği, insan değişikliği. Çoğu insan için bu böyledir.
Kafamız ne kadar yoğun ise o kadar mutluyuz bence. İnsan kendisiyle başbaşa kalmaya görsün. Benim hem en yakın hem de en kötü arkadaşım kendimim. Çok güzel dinlerim kendimi, çok güzel sıkarım içimi. Bazı insanlar ise kendisinin tek 'kendimle mutluyum' kısmını yaşıyor. Bunu nasıl başarıyorsunuz ?
Ben kendimle başbaşa kalınca hatırladığım tek şey kırgınlıklarım ,başarısızlıklarım ve tartışma esnasında karşımdakine söyleyemediğim için içimde tuttuklarım.

Beni bizler böyle yaptık sanırım, olsun. 👯

Kendimi bildim bileli içimde hep bir gezme isteğim var. Hiç üşenmem ben bu konularda. Saatlerce otobüs yolculuğuda çektim, paramız yetmediği için terminallerdede sabahladığımız zamanlar oldu, daha iyi gezebilmek için saatlerce bir şehri yürüdüğümde. İyi ki yapmışım, nicelerinide yapacağım hayat.

Neyse sonuç olarak ben bu sefer sözümü tutmaya gidiyorum. Karşıyaka sahilde gün batımına bir bakıp döneceğim. Uygun bir yerde indirebilir misiniz beni ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder