17 Temmuz 2017 Pazartesi

Tohumlu Kraker

Her diyetisyen çıkışı beni yeni bir maceraya sürüklüyor. Bu sefer ara öğün olarak eti form tarzı krakerleri verdiği için bende onları çok sevmediğim için internetin başına oturdum ve yazdım ;


 ⇉ chia kraker

Nasıl bir şey yapabilirim diye bakarken herkesin farklı ölçülerde aynı malzemeleri kullanarak yaptığı bir şeyler benimde kafamda yeni bir fikir oluşturdu. Ben de en sevdiğim tatları kullanarak ortaya bir kraker çıkardım :)

Çok mu güzel oldu ?

Ev üyeleri için tatsız tuzsuz benim içinse çok lezzetli 😋




Sabit olarak gördüğüm iki şey vardı birisi bir su bardağı yulaf ezmesi diğeri ise 2 adet yumurta biri içine birisi üstüne. Ben hepsinden 2 yemek kaşığı olacak şekilde keten tohumu, chia, çörek otu, susam, 1 pakette çekirdek içi koydum üstüne 1 yumurta kırıp karıştırıp sonrasında malzeme yoğunluğuna göre kaynar su ekledim.Yağlı kağıt serilmiş tepsiye karışımı yaydım üstüne de diğer yumurtayı sürüp çörek otu atıp 180 derecede pişene kadar tuttum. Pişmesi yarım saatten biraz fazla sürüyor.






Afiyet olsuunnn :)



Not : Buz dolabında saklayın, ben dışarıda tuttum ve hemen bitmeyen birşey olduğu için ve havalar çok sıcak olduğu için bitiremeden bozuldu 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder