31 Ağustos 2017 Perşembe

Son Günüm.

Yazın son gününden merhaba
Kendime ayırdığım sürenin bugün sonuna geldim.

Son 14 dakika
14 dakika sonra 1 eylüle dönecek ay ve benim zamanım dolacak.

Bu yola çıkarken kendime bir sürü söz verdim
Kendim ile ilgili yapmak istediğim tonlarca planım
Arkadaşlarımla gülüp eğlenmek için binlerce anılarım olacaktı.
Olacaktı.
..
...

Sabote edildim.
Yapamadım bir çoğunu.
Kafamı hep meşgul ettiler.
Kafamı ve kalbimi meşgul edecek çok malzeme verdiler.

Şuan son 11 dakikam kaldı.
Şu son 11 dakikada sıfırlayabilir miyim herşeyi ?

Bu yola çıkarken kendime tam olarak 105 gün vermiştim.Şimdi 105 günden geriye kalan sadece 8 dakikada istediğim ve planladığım herşeyi sadece kafamda yaşayacak kadar bile hayal gücüne sahip değilim.

23:59




2 yorum:

  1. Okuduğum en içten duygular. Bloğunu daha önce farketmemistim. Nasıl bir hata bu�� yüreğine sağlık meliscigim ��

    YanıtlaSil