18 Ağustos 2017 Cuma

My AliExpress



Son zamanlarda herkesi ele geçiren Aliexpress!! Ben bu sitenin müptelasıyım desem ne eksik ne de fazla olur. Instagram üzerinden satılan ürünler ya da çoğu butikte satılan ürünleri bu siteden ben çok uygun fiyata alıyorum. Şu sıra çok popi olan ürünleri adığım güvenilir kullanıcıların sitelerini burada paylaşacağım, belki arayıp denk gelemediğiniz ya da güvenip alamadığınız zamanlar olmuştur :)




                                                 İlk olarak instagramda geçen sene                                             fazlaca satılan bu ürünü ben bu siteden                                                                            sadece 1,18$  a aldım.

                                                 Mağaza için linke gidin ; Tık Tık !






Ananas, karpuz, muz, avakado gibi meyvelerin simgelerini özelikle yazın çoğu markalarda görüyoruz. Ben bu kolyeyi çok beğenerek aldım :) Üstelik sadece 0,78$ !!



Mağaza için linke gidin ; Tık Tık !







                                     Peki bu heryerde yaklaşık 20 25 TL ye                                 satılan yaka iğneleri ? Sadece 0,68$ 



                                            Mağaza için linke gidin ; Tık Tık !







Choker çılgınlığı hem de bütün görünen renkler sadece 1,47$ 


Mağaza için linke gidin ; Tık Tık !



 Ben sanırım gerçekten bir yaka iğnesi hastasıyım.Özellikle bu figürleri olanlara bayılıyorum. Sanırım  ben fotoğrafta gözükenlerin hepsini aldım:) Tanesi sadece 0,40$ . Pazarlarda bile en az 5-10 Tl arasında fiyat değişiyorken bu siteden almamak bence çok saçma :p

                       
                                                             Mağaza için linke gidin ; Tık Tık !





Köpeği olanlar için mükemmel bir öneri mağazam var. Ben Herkül'e bu kazaklardan 2 tane aldım. İkisininde kalitesi yumuşaklığı mükemmel ve sadece 10 günde Türkiye'ye geldi.


 Mağaza için linke gidin ; Tık Tık !










                                    Bu kolyelerin metalini ve altınını aldım, çok                                   uzun zamandır kullanıyorum herhangi bir                                           kararma yapmadı. Sadece 0,53$ !


                                                       Mağaza için linke gidin ; Tık Tık !








Bu sezon yine meydana çıkan vücut kolyelerini ben yine bu siteden aldım. Kararma yapmaması için parlatıcı oje sürmeniz yeterli . Yaklaşık 1,69 $ !

Mağaza için linke gidin ; Tık Tık !






                  
                                         Bu sene düz zincirleri tercih ettiğim için                                      bu kolyeler boynumdan hiç çıkmıyor. Hiç                                          parlatıcı filanda sürmedim sürekli havuza                                          denize girdim ve hiç kararma yapmadılar.                                          Fiyatı boyutuna göre değişiyor. Ama                                                  kesilikle öneriyorum.

                                                    Mağaza için linke gidin ; Tık Tık !



Kendini hala çocuk gibi hissedenlere kalemkutusu !

Mağaza için linke gidin ; Tık Tık !








                          
                                                         Son olarak ise makyaj çantası                                                     önerisi, mağazada başka desenleri de                                                   mevcut sadece 1,49$ 


                                                     Mağaza için linke gidin ; Tık Tık !



Bunlar hepsi benim aldığım ve kullandığım ürünlerin linkleri. Satıcılarla herhangi bir sorun yaşamadığım için direk linkleriyle paylaşmak istedim. Ben daha çok aksesuar almayı tercih ediyorum bu siteden. Bazılarının cildi imitasyon kolyelere ve takılara alerjik reaksiyon gösterebiliyor ama benim cildimin öyle bir hassasiyeti yok :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder