19 Ağustos 2017 Cumartesi

Hayata Dair.

Hep bildiğimi sandım ama hiç birşey bilmiyormuşum bunu daha yeni anladım.

Word bile sürekli yazı hatası veriyor. Halbuki kendimi bildim bileli Türkçe konuşuyor, okula gittiğim seneler boyunca Türkçe öğreniyordum.

Hayat benim için tam olarak böyle, o hep öğretiyor ama ben hiç öğrenmiyorum.


Mesela herkese yetişmeye çalıştım hayatım boyunca. Mutluluğuna, sinirine, kızgınlığına, kırgınlığına ve ilişkilerine… Yetişilmesi gereken zamanlarımda kendimden başkası olmuyor ama yanımda. İyi eleştirimi de kötü eleştirimi de kendim yapar oldum mecburiyetten. Fiziksel olarak bile ağırlık kaldıramıyorken kolay kolay, kalbim ve aklım için yardıma ihtiyacım var. Tam da bu evrede sessizliğe bürünüyor hayat ve ben kendimle başbaşa kalıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder