29 Haziran 2016 Çarşamba

Wisconsin,Dells - Dells'i Tanıyalım

Burası benim kaldığım yer. Çalıştığımız otelin eski kullanılmayan odalarını çalışanlar için ayırmışlar. Biz çok şanslıydık sabahları işe 3 dakikada gidebiliyorduk. Bazı arkadaşlarımız Lake Delton da kalıyorlardı onların Flamingo ya ulaşımları yürüyerek yarım saati bisikletle 10 dakikayı buluyordu. Gittiğinizde seçme şansınız olursa May Flower'ı seçin kesinlikle. Hem odalarda iki kişilikti.




Ben housekeeper olarak gittim Flamingo ya. Oda temizlemek gözünüzde kötü gözükse de aslında inanılmaz rahat ve kolay bir iş. Supervisor seni kontrole gelene kadar odalarda uyuyabilirsin :)




Üstelik bizim buralarda ki gibi dip köşe bir temizlik yapmanızda gerekmiyor. Bir de üstüne odada tip bulursanız sizden iyisi yok :) Bu fotoğraf temizlediğim odalardan bir görüntü ;


Dells ve ücretsiz etkinliklerinden sonra şehrin insana hissettirdiği o en güzel duygudan bahsetmek istiyorum ;

Huzur..








İşten çıktıktan sonra duşumu aldığım gibi atlardım bisikletime dolaşırdım öylece yemyeşil dells te :) şiir gibi oldu biraz ama gidenler bilir burasının insana nasıl huzur verdiğini. Bisikletinizle şehir merkezine gidersiniz ya da bir gölün kenarına çekersiniz ya sizden iyisi yoktur işte .












Her düzlüğün sonu böyle bir manzaraya çıkıyor desem gerçekten yanlış olmaz.


Burası özel mülktü ama biz içeri girmiştik :)

Şehir merkezine indiğiniz zaman River Walk diye biryer var oradan kesinlikle yürümenizi size öneririm. Sonra da River Pub a oturursunuz ve manzaraya karşı biranızı yudumlarsınız işten çıkınca o yorgunluğunuza öyle bir iyi geliyor ki anlatamam ! Fotoğrafını aşağıda paylaşıyorum.


River Pub dışında Monk's Bar diğer favorimdi :) 


Güzel bir pankek yemek istiyorsanız eğer Dennys e gitmeniz gerekiyor :) 







Merkezden birkaç fotoğraf paylaşmak istiyorum burada da her yerde göller var ve her yerde eğlence merkezlerine denk gelebilirsiniz.























Mirror Lake State Park ; Kesinlikle gidin.













Dells !! Seni seviyor ve özlüyorum.. Bir gün yollarımız tekrardan kesişecek. Şimdilik

hoşçakal...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder