29 Haziran 2016 Çarşamba

Wisconsin,Dells - Merhaba




Merhaba Dells
Merhaba Noahs Ark
Merhaba Flamingo
Merhaba doğa !!!

Evet Wisconsin,dells e gidenler göreceklerdir bütün o Amerika'nın görkemli binalarından gökdelenlerinden eser olmayan küçük bir kasaba... Her yerde yeşilliği görebileceğiniz bir yer burası.

Chicago Greyhound Bus Station 'dan Wisconsin'a doğru yola çıktık. İndiğimiz yerden taksiyle çalışacağımız yere geçtik. Otel bize anahtarları verdi ve odamızı gösteren bir harita verdi tabi ki biz bulamadık :D Odamızı ararken yolda Türklere denk geldik onlarda şansımıza bizim iş arkadaşımız çıktı :D Geçici odalarımıza yerleştik ertesi günü saat 9 da toplantı odasına çağırdılar ve biz 9.15 de mi ne gittik geç kaldığımız için ertesi günü bu sefer 8.30 da çağırdılar :) bu sefer saatinde orada olduk. Bu gibi şeylerin bu kadar önemli olacağını hiç tahmin etmezdim. Neyse oryantasyon programına katıldıktan sonra çalışmamızın 5 gün sonra başlayacağını söylediler bizde boş günlerimizin tadını çıkarmaya çalıştık.

Noah's Ark;




Ben Flamingo'da çalışıyordum ama Noah's Ark a bağlı olduğum için ücretsiz kullanabiliyorduk. Amerikanın en büyük su parkı diyorlar burası için. İçeride inanılmaz şeyler var. Yükseklik ve kaydıraklardan korkusu olmayanların sonsuz eğlenebileceği bir yer burası. Ben her şeyden korkan birisi olduğum için tabi ki doğru düzgün binemedim çoğu şeye.





Sizlerle parktan bir kaç fotoğraf paylaştım. Ben bu gördüklerinizden hiçbirini kullanmadım, kullanamadım :)


Noah's Ark böyle gazeteler veriyor haftalık. Bu gazetede bir önceki haftanın etkinliklerinin fotoğraflarını paylaşıyorlar bir sonra ki etkinlikleri de haber veriyorlar :)


Dells şehir olarak insana gerçekten çok fazla huzur veriyor sokaklar çok güzel adete bir film sahnesi gibi. Her yerde su parkları eğlence alanları var ve bunlar şehri çok canlı gösteriyor. Bir sonraki yazımda Dells te yapılacaklardan bahsedeeceğim :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder