28 Eylül 2015 Pazartesi

Sex and the City !



Evet birinci favori dizim şu hayatta F.R.I.E.N.D.S ama Sex and the City 'ide benim top dizilerimden birisidir. Herkesin dizi hakkında dediği ilk şey 'bu dizide sürekli sevişiyorlar' olsa da bence bu denilenlere aldırmayın diziye kesinlikle başlayın derim ben.Çünkü gerçekten genel olarak diziye baktığınızda diziyi sevdiğinizde herkesin dediği o noktaya siz hiç dikkat etmeyeceksiniz bile emin olun !
Neyse dizimiz yine New York'ta geçiyor ve 4 bekar kadının günlük yaşantısını anlatıyor.Çoğu kişi gibi benim favori karakterim Carrie Bradshaw. Her bölümde tarzıyla kendisine hayran bırakıyor. Tee yıllar önce giydiği kıyafetlerin 2015 yılının modası olması da ayrı bir güzellik. Kürkleri, göbeği açık bluzları, bu sene benim en çok sevdiğim onun tee o zamanlarda kullandığı saç aksesuarları,benim gerçekten çok beğendiğim ama ne yazık ki ülkemizde Demet Akalın'ın baby shower yapmasıyla gündeme gelen tutu etekleri ve daha bir sürü güzel şey... :) Carrie kadın erkek ilişkileri ve seks üzerine köşe yazısı yazan birisi. Yaşadığı büyük aşkı, gel gitlerini, ayrılıklarını ve  hissettiklerini gördüğünüzde hepsinde kendinizden bir parça bulacağınıza eminim :)

Dizimizde en katı karakter Miranda'ydı.Erkekler ve ilişkiler hakkında çok katı kurallara sahip olan Miranda aşka çok fazla önem vermezdi. 

Sanırım en çılgın ve en çapkın kim diye sorulduğunda diyeceğim ilk isim Samantha olur :) Her bölümde sürekli başkalarıyla takılan çapkın karakterimizin aşkı bulması  biraz uzun sürüyor.

En romantik, en mızmız, en tutucu karakteriyse kesinlikle Charlotte! Bazen davranışları beni çok gerse de yine de seviyorum :D

Dediğim gibi diziyi kendinize çok yakın hissedeceksiniz.Hele ki bazı replikler var asla unutamayacağınız. Bende en sevdiğimi sizlerle paylaşıp daha fazla spoiler vermeden konuyu burada kapatacağım :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder