28 Eylül 2015 Pazartesi

Hep Kendimizi Keşfetmekten Bahsetmiyor muyuz ?


Hep kendimizi keşfetmekten bahsetmiyor muyuz ?

Insan kendisini tam anlamıyla tanıdığı zaman herşeyden o kadar güzel tat alıyor ki..Kendi eksikliklerini hatalarının farkına varıp aslında onu üzenin insanlar değil de kendisi olduğunun farkına varıyor..En azından ben bunu farkettim.Evet karşımdaki insanlar bazen beni kırabiliyor ama buna izin veren benim! Ona bütün açıklığınla kendini ifade edende sensin herşeyini içinde yaşayan da sen.Ikiside yanlış.Kendini kendine sakladığın zaman karşında ki asla bilmiyor seni neyin üzecegini, ama kendini tamamen karşındakine açtığın zaman da o kadar iyi biliyor ki seni neyin yerle bir edeceğini..Bu iki çizgi arasında gidip geldim yıllarca.Simdi tam ortasında durma zamanı !Kendini keşfettiğin zaman bu iki çizginin tam ortasının nerede olduğunuda buluyorsun :) Bundan sonrası daha da kolay bir hale geliyor.


Şimdi sadece yapmak istediklerini yapmanın zamanı.Gitmek mi istiyorsun git, kalmak mı istiyorsun kal! Sadece bil neyi istiyorsun :)


Ben şuan kendimi çok huzurlu hissederek ayrıldığım Wroclaw'dan yola çıktım ve herzaman çok gitmek istediğim şehir olan Krakow'a doğru yolculuk yapıyorum.Bunun yanında huzur veren en güzel şarkıyı dinliyorum.Ne istediğimi biliyorum ve onu yapıyorum.


Mutlu muyum peki ? 

-Deliler gibiiiiiiiiiiiiiiiii ♡

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder