28 Eylül 2015 Pazartesi

F.R.I.E.N.D.S







Defalarca tekrar tekrar başlayıp her defasında ilk bölümden sonra devamını getirmediğim bu dizi için kim derdi ki bittiğinde ağlayacaksın Melis !

Evet, Friends'e başlayışım gerçekten çok uzun sürmüştü.Başlayınca da 10 sezonu çok kısa bir sürede bitirmiştim.Öyle bir şey ki bu kelimelerle ifade etmeye çalışacağım size ama izlemeyen anlayamaz.

Hayatınızda birdaha asla hiçbir diziyi izlerken böyle hissedemeyeceksiniz, böyle gülüp böyle üzülemeyeceksiniz. Birdaha hiçbir dizi bunun gibi duyguları size yaşatamayacak. Hayatınızda yaşadığınız en özel şeyi ilk defa yaptığınız anı hayal edin, edin bi.Bir daha o şeyi tekrar yapmak size aynı hissi verecek mi ? Vermeyecek işte, Hiçbir dizi de size aynı şeyleri tekrar hissettirmeyecek :D.

Gel gelelim dizinin konusana geçelim. Friends çekilmeye başladığında 1 yaşımda olduğumu düşünürsek aslında herkesin bu dizi hakkında bazı fikirlerinin olduğunu düşünüyorum.New York'ta geçiyor dizimiz. 3ü kadın 3ü erkek 6 kişilik bir arkadaş grubunun hayatını ele alıyor.

  • Dizi ilk olarak Rachel'ın kendi düğününden kaçıp Monicaya yerleşmesiyle başlıyor.Zengin bir ailenin kızı olan Rachel kendi ayakları üstünde durmaya karar verir ve dizinin bütün bölümlerinde göreceğiniz meşhur kahve dükkanı olan 'Central Perk'te beceriksiz bir garson olarak işe başlar.
  • Monica Ross'un kardeşidir ve aşçılık yapar.Aşırı titiz ve yönetme arzusuyla yanıp tutuşan birisidir :).İzleyince göreceksiniz Monica'nın yıllar sonra bulacağı aşk hepinizi hayran bırakıcak :(
  •  Phoebe sanırım bu dizinin en değişik en orjinal karakteri :D Birsürü batıl inanca sahiptir. Aralarında sıralama yaparsam en sonuncu favori karakterim Phoebe'ydi taaaaaa ki ( burda spoiler veriyorum ) son sezonda karların altında evlenerek beni kalbimden vurmuştu kendisi :D
  • Dizinin çapkın çocuğu Joey ! Tek hayali ünlü bir aktör olmaktır. Çok çapkın bir karakter olan Joey aynı zamanda inanılmaz sempatik :) Sürekli kullandığı meşhur lafı ise ' How you doin ' :        
                                  
  • Chandler ! Ah canım benim.Bilmezdim ilerleyen bölümlerde seni bu kadar çok seveceğimi :). Chandler'ın babası eşcinsel annesi ise ünlüdür.Dizide Joey'ın ev arkadaşı ve Ross'unda liseden arkadaşıdır. Babası yüzünden olacaktır ki sürekli dalga geçiyolardı Chandler'la :) Bütün sezonlar boyunca tek ciddi ilişkisi Janice olmuştu. ( taaa ki gerçek aşkı bulana kadar, işte ben tamda burdan sonra Chandler fanatiği olmuştum. Zaten dizide yaşanan aşk nerdeyse ben ona hayran kalıyorum :D ) Janice i izleyince göreceksiniz inanılmaz sinir edici bir ses tonuna sahip.Neyse ki Chandler'cığım kurtuldu ondan da.
  • Ross ! Monica'nın kardeşi olan Ross dizinin en renkli ve komik karakterlerinden birisidir.Rachel'a karşı beslediği aşk dizide en çok üstünde durulan konulardandı.Eski karısı onu bir kadınla aldattı :D Bu konu çok alay konusu omuştu.Ama kıyamıyorum çok tatlı ya Ross !!!! Şu meşhur hareketini görünce sizde hayran kalacaksınız. Bu hareket arkadaş grubumuzada geçti bizde birşeye birine kızınca böyle yapıyoruz :D

Bütün karakterleri çok renkli ve çok samimi bir diziydi benim için.Eminim çoğu kişi bütün sezonlarıyla diziyi tamamlamıştır.Ama hala daha izlemeyiniz kaldıysa başlamasını şiddetle öneririm. İlk başlarda günde bir sezonu bile bitirebilirsiniz ama dizinin son sezonlarına yaklaşınca bitmesin dize izlediğiniz bölüm sayısını azaltacağınıza eminim. Benim hayatımda böyle önemli bir yeri var işte nedendir bilinmez ilk aşk gibi :D Bir daha asla aynı şeyi başka dizide hissedemeyeceksiniz. Buna hazırsanız başlayın derim ben !

YOK BÖYLE BİRŞEY !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder