11 Nisan 2015 Cumartesi

Fall in love Poznan! Poznan, Poland


Ne güzel şeysin sen heryerin rengarenk! Bundan önce birsürü old town görmüştüm ama Poznan'da ki bir başka. Herkes belki böyle hissetmeyebilir ama ben bu şehirle aşka düştüm!
İnsanın içine inanılmaz huzur veren biryer. Hem küçükmüş gibi hissettiren hemde içinde bir o kadar da şey olan bir yer. Eğer yolunuz burdan geçiyorsa kesinlikle bir gelin görün, Poznan Old Town da oturun Czupito da vodka shot icin derim ben.
Biz ilk gün yol yorgunluğuyla sadece yedik içtik gezmedik :p

Arkadaşımız bizi 'Manekin'  diye biryere götürdü. Orada yediğimiz şeyin tadı hala daha damağımda kaldı. Öyle güzel biryer ki burası.. Açık mutfak ne yapıldığını izliyorsun ve herşeyi yemek istiyorsun !
Ben aç olduğum icin tuzlu olan Dry Pancake yedim ama içimde tatlı pankeki de içimde kalmadı değil. 




Sonra bir arkadaşımızın tavsiyesi üzerine 'Czupito' ya gittik. Çok küçük bir mekan birsürü değişik isimlerde vodkalar var.Ben ilk 'girl socut' u denedim. Fotoğrafı bana cazip gelmişti çünkü Marshmallov vardı :D Tatlıyı seven biri olarak buna bayıldım.


Burada birkaç birşey denedikten sonra baska bir mekana geçtik.Burasi Pijalnia neredeyse bütün ogrenciler burada takılıyor.Herşey 4 zloty :D . Polonya denince akla ilk gelen şey vodka olduğu için heryerde değişik değişik tadlarda vodkalar var.Bu gördüğünüz bebekler çok güzel. Giderseniz listenin en başından tek tek deneyin derim :D


Buranın hemen karşısında 'Ice Bar' var. Buradan  bir tık daha pahalı ama Dragon Shot diye efsanevi birşey var dostlar ! Dibinde kalan reçelimsi şeyi sonunda parmağımla yaladım :D



Bunların bütün ötesinde öyle bir dünya güzeli mekan var ki !!! Biri sıcak çikolatacı biride şeker dünyası. 
Iİk olarak içtiğim sıcak çikolatanın tadını size burada kelimelerle tarif edemem.Gidin için arkadaşlar. Cennetten bir tat... :D


Neyin tadı güzelse kilo aldıran herşeyde onlar değil mi zaten :( Ama olsun her kız gibi dışarıdan şu harika dükkanı görünce içeri girmeden öyle kayıtsızca geçip gidemezdim.


Bu güzel dükkan o kadar güzel şeker kokuyor ki ! Ve fiyat olarakta çok uygun.Dönerken hediye götürecek kız arkadaşlarınız varsa bu dükkandan kesinlikle birşeyler alın çünkü herşey pembiş pembiş kalpli kalpliiiiiii :)




Birkaç güzel fotoğrafta Poznan'dan paylaşacağım Ve daha da çok görmek isteyeceksiniz buraları :)







Her şehirde ki old town gibi renkli renkli binalar var burada da ama burada beni bu kadar çok içine çeken ne var inanın bende bilmiyorum.



Birde old towndan metroyla gidebileceğiniz Malta Gölü var.Ben gittiğimde hava biraz kapalıydı bütün etrafında yürüyüş yapamamıştım.Ama bu bölgede çeşitli aktiviteler var bunlara katılabilirsiniz. 










Poznan'da iki gün kaldım.Kimine göre çok bana göre az :) Nedendir bilmiyorum bu zamana kadar yaptığım bütün gezilerde ordan oraya yetişmeye çalışarak geçmişti zamanım.Burası benim için huzur buldugum koşuşturmadan sakince gezebildiğim dinlendiğim ara durak oldu :) 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder