21 Temmuz 2015 Salı

Paris - France





Evett Amsterdam'dan Paris'e Megabus ile gece 11 gibi yola çıkmıştık. Amsterdam'ın etkisinden olacaktır ki herkes mutluydu.Kahkaha sesleri ışıklar kapanana kadar sürdü ve sonra herkes bayıldı :D
Sabah 6-7 gibi Paris'e vardık. Biz burda Montparnasse bölgesinde couchsurfing yaptık :) Kaldığımız arkadaşlarımız Türk'tü gezilecek yerler konusunda bize çok yardımcı oldular, bütün metro sistemini hangi duraklarda inmemiz gerektiği hakkında bütün bilgileri vermişlerdi.

Paris gezisi benim için çok zor başlamıştı. Aldığım Theraflu ilacı ve Amsterdam'ın etkisi birleşince sokaklarda baygın şekilde dolaştım :D Müzeleri, kliseleri , Montmartre Tepesi, Şanzelize caddesini gezikten sonra en son Starbucks'a girdiğimde koltukta uyuyakalmışım. Biraz enerjimi toparladıktan sonra Eyfel Kulesine gittik. Bütün zamanımı orda harcadım diyebilirim. Paris gitmek için çok istekli çok heycanlı olduğum bir şehir değildi. Ama Eyfel Kulesini görünce çok etkilendim, çok sevdim. Saatlerce fotoğraf çektim, meşhur nutella krep yedim çok değişik gelmedi bildiğimiz krep işte dedik hatta yerken :D Siz gitmeden güzel bir şarap alın Eyfel'in altında oturun için. Gerçekten güzel şarapları var Fransa'nın ben çok sevmiştim. Hem de ciddi anlamda ucuz :) Laduree da makaron yemeyide unutmayın !





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder