2 Mart 2015 Pazartesi

ESN Oryantasyon Haftası


Burası küçücük bir yer ama hergün o kadar dolu dolu geçiyor ki. Günler sonra ilk defa yurttan çıkmadığım birgün geçirdim. Tabiki tek sebebi havanın yağmurlu olmasıydı.

Gelir gelmez çoğu öğrencinin yaptığı gibi ESN'e katıldım. Aklınızda bulunsun üye olduğunuzda size verilen kartla çoğu yere giriş yaparken indirimden yararlanıyorsunuz. ESN 'nin düzenlediği oryantasyon haftası hepimiz  için çok eğlenceli ve çok yorucu geçmişti :) 1 hafta boyunca hergün birden çok etkinlik vardı sabahı akşamı ayrı :)

Hayatımda ilk defa paintball oynadım :) daha doğrusu oynadım da sayılmaz. Bütün oyun boyunca yaptığım tek şey varilin arkasında saklı durmaktı :D Oyun bittiğinde daha bir el bile ateş etmemiştim. Ben de bütün boyalarımı duvara sıktım elimde kalmasın diye :) Sonunda benim takımım kazanmıştı. İyi ki arkada durup saklanmışım :D





Etkinliklerden birisi de buz pateniydi. Bir tek herşeyden korkan millet biziz gerçekten onu gördüm :D. Herkesin ilk binişi olmasına rağmen kendisini pistin ortasına attılar ve öğrendiler.Bir tek benim canım memleketimin insanları kenarlara tutunmaktan öteye geçemediler :D . Bu arada bu benim ilk binişimde değildi üçüncüydü :D hala daha yapabildiğim tek şey sadece kenarlara tutunmak :D


Diğer bir oyun hazine avcısı tarzı birşey :) Elimize bir harita tutuşturdular bir de görev kağıdı verdiler. Tek tek o görevleri yaptık. Sanırım en sıkıldığım oyun buydu!

Daha fotoğrafının olmadığı bir sürü etkinlik var :) Yani bu hafta inanılmaz yoğun geçti. Çoğumuzun dediği tek şey sonunda bitti!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder