24 Mart 2015 Salı

Başlıyor :)




Hayatımıza yeniden başlama kararı alıyorken, tekrar yeni alışkanlıklara ve başkalarına bağımlı hale getiriyoruz kendimizi. Hani karar vermiştik ? Farklı olacaktı bu sefer. Hani bağımsız olabildiğimiz kadar kendimizle mutluyduk ? Hani kendimizi çok sevecektik, en ama en çok kendimizi sevecektik bu sefer ? Hayatına aldığın her yeni şey seni tamamıyla hayal kırıklığına uğrattıysa neden hala daha devam ediyorsun ?

Herşeyi düşünüyor insanoğlu.Yaptığı her hatasının farkında.Hepsine en mantıklısından bir cevabı var. Bunlar öyle güzel cevaplar ki hatalarının üstüne çok güzel oturuyor. Birde o kadar güzel bahaneleri var ki ' ama ben buyumla ' başlayan aslında hiç o olmadığını anlatan kelimelerle devam eden...Bir insan kendini bu kadar iyi tanıyorken, yine bile bile niye bunu yapar ki ?

Neyse güzel bir haftaya başlamışken biz gelgelim eğlencemize ve yanımızda ki gerçek dostlarımıza bakalım. Buraya geldiğimden beri Bialystok 'un dışına çıkmak bir türlü kısmet olmamıştı. Şimdi önümde çok güzel 2 haftalık bir gezi planı var. Gezmeyi çok sevdiğim için herşeyi çok önceden planladım. Umarım planlandığı gibi güzel geçen iki haftayı yaşayacağım.


                                                                                                                                                             
Bu güzel notta beni nasıl mutlu edeceğini çok iyi bilen güzel dostumdan !
^^ Bu arada gittiğim her şehirde Starbuckstan kahve alacağıma dair kendime çok büyük bir söz verdim :D . Herşeyin çok eğlenceli çok güzel olduğu bir yer düşünün ama burda Caffè Misto içmediğinizi hayal edin ? Ben edemiyorum :( ^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder